Дуліби:

середа, 17 січня 2018 р.

Засідання педагогічної ради у школі-гімназії

10 січня 2018 року у НВК "Середня загальноосвітня школа-гімназія" ім. М. Шашкевича с. Дуліби відбулося засідання педагогічної ради з наступним порядком денним:
ü Правове виховання: аналіз проблеми, форми і методи їх вирішення.
ü Інноваційні підходи до проведення сучасного уроку інформатики.
ü Виконання рішення педагогічної ради за серпень 2017р.
Під час обговорення першого питання проаналізовано проблему у школі-гімназії, окреслено шляхи вирішення цієї проблеми заступником дирекора з виховної роботи Поляк Н.В. Голова методоб’єднання класних керівників Біганич О.І. ознайомила  педагогів з формами і методами роботи класних керівників з правового виховання. Учитель правознавства Хрін В.Л. у своєму виступі зупинився над змістом навчальних дисциплін, що регламентую правове виховання. Практичним психологом Максимів Н.І. проаналізовано анкетування «Булінг в учнівському середовищі», висловлено певні пропозиції щодо профілактики правопорушень. Досвідом роботи з правового виховання у початкових класах поділилися учителі Каменєва та Самко О.З.
По другому питанню слухали заступника з навчально-виховної роботи Найчука С.С., який проаналізував сучасний урок інформатики, нові форми, методи та прийоми його проведення, застосування інноваційних підходів та технологій.
Заступник з іноземних мов Ігнатова Р.В. проаналізувала виконання рішення педагогічної ради за серпень 2017 року.
По кожному питанню підсумок підводила голова педради – директор школи-гімназії Кушпір С.В., давала свої настанови і пропозиції.
Усі учасники педагогічної ради активно долучилися до обговорення питань і ухвалили певні рішення.

Педагогічну раду продовжила психолого-педагогічна гра «Підвищення рівня професійної майстерності педагога», яку провела практичний психолог Максимів Н.І. Під час заходу педагогічні працівники створили портрет сучасного вчителя з високим рівнем професійної майстерності.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.