Дуліби:

пʼятницю, 11 листопада 2016 р.

Єднаймося, брати-українці!



«В єдності – сила народу!..» Це не просто крилаті слова, це те, що сьогодні надзвичайно важливо для нас, українців. А що зближує, обʼєднує людей більше, ніж єдність цілей і спільна діяльність?!
Як ніколи, актуальними є питання співпраці з метою обміну досвідом і формування патріотичних ідеалів у сфері української освіти.
Саме таку шляхетну ціль поставило перед собою Міністерство освіти і науки України, запроваджуючи проект «Будуймо Україну разом», у рамках якого здійснюється обмін учителями Львівської та Луганської областей на три тижні.
Стрийщина, яка завжди славилася гостинністю й істинним патріотизмом, радо привітала вчителя української мови та літератури з м. Кремінна Луганської області Юлію Володимирівну Акименко.
А далі – приємне знайомство з директором навчально-виховного комплексу «Середня загальноосвітня школа-гімназія» ім. М. Шашкевича с.Дуліби Кушпір С.В. та колегами за фахом. Сподобалися вчителю з Луганщини затишні класи й дружня атмосфера у колективі, та найбільше вразили учні своєю безпосередністю, відкритістю, щирими посмішками і теплими словами. Це, звісно, сприятиме плідній співпраці, адже Юлія Володимирівна висловила готовність проводити уроки української мови та літератури, ділитися власним, ще невеликим досвідом і запозичити багато від більш досвідчених педагогів школи-гімназії, відвідуючи їхні уроки і плануючи спільні заходи.
Сама Юлія Володимирівна ділиться першими враженнями від перебування у Дулібській школі-гімназії.
Коли мені запропонували поїхати на Захід України, я одразу погодилась. Адже це надзвичайний шанс, який випав на мою долю. Це величезний досвід, знайомство з новими людьми, спілкування з ними. За розподіленням я потрапила у село Дуліби, Стрийського району. Коли в перший же день мого перебування на Львівщині я переступила поріг Середньої загальноосвітньої школи-гімназії імені М. Шашкевича, мені здалося, що я потрапила  не просто в храм науки, а в музей. Надзвичайне оформлення кожного куточку цієї школи говорить дійсно про те, що кожен працівник разом з вихованцями цього закладу докладає неймовірних зусиль задля того, щоб їхня школа жила і процвітала на теренах  рідної держави і за  її межами.
Мені ще ніколи не доводилось бувати на Львівщині, але вже з перших хвилин перебування на цій землі я відчула гостинність, привітність та добродушність наших співвітчизників. Я сподіваюсь, що моє перебування на Львівській землі ще раз доведе, що Схід і Захід України разом! І ми змінимо нашу країну!
Перші спільні кроки.

Упродовж першого тижня перебування вчитель провела уроки української мови та літератури у 5-7 класах, відвідала уроки у вчителів Коваль Галини Володимирівни, Кушпіра Мирона Михайловича. Побувала на відкритому виховному заході «Моя родина в долі України» (для учнів 1-4 класів). 28 жовтня знайомилась із музеями Стрийщини: музей Степана Бандери у с. Воля Задеревацька, музей хліба та Січових Стрільців Стрийського аграрного коледжу, меморіальний комплекс «Борцям за волю України». Під час вихідних Юлія Володимрівна побувала у Страдчі, Крехові, Жовкві, Львові, милувалась красою Карпат на Франківщині під час екскурсійного маршруту «Карпатський трамвайчик». Ще заплановано поїздки до Нагуєвич, фортеці Тустань, Трускавця, Закарпаття, Івано-Франківська. Участь педагога у тижні рідної мови, місячнику памʼяті Маркіяна Шашкевича, засіданні педагогічної ради.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.