Національна Дитяча
«гаряча лінія» - для дітей та про дітей. Це означає, що «гаряча лінія» приймає
дзвінки від дітей та від дорослих, чиї запити стосуються дітей. Дитяча «гаряча
лінія» функціонує за безкоштовним номером 0-800-500-225 (безкоштовний з мобільних
та стаціонарних номерів телефонів по всій території України). А з 1 червня 2017
року Національна дитяча «гаряча лінія» відкрила короткий номер 116 111
(безкоштовний для абонентів КиївСтар та Лайфселл), що покращило доступ дітей до
отримання консультацій. Даний номер телефону запроваджений у 26 європейських
країнах як узгоджений номер допомоги дітям по телефону.
Лінія є абсолютно
безкоштовною, анонімною та конфіденційною.
На Національній дитячій
"гарячій лінії консультують компетентні у дитячих питаннях психологи,
юристи соціальні працівники та соціальні педагоги. Коло питань, з яких
надаються консультації, досить широке і було сформовано на основі отримуваних
запитів від абонентів. Основні теми, з яких консультують на Національній
дитячій «гарячій лінії», - насильство над дітьми та жорстоке поводження з ними
у сім’ї та з боку оточення, психологічні проблеми, негаразди у стосунках з
дорослими та однолітками, майнові права дітей, питання встановлення опіки, а
також булінг і безпека в Інтернеті.
Дитяча «гаряча лінія»
працює по будням з 12 до 20 години та в суботу з 12 до 16 години.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.