Дуліби:

середу, 28 лютого 2024 р.

Безпечне середовище

 Практичний психолог Максимів Н.І. та педагог-організатор Тимчишин М. Я. провели з учнями 6 класу заняття на тему: "Безпечне та сприятливе середовище для дітей".

Під час гри  "Колесо довіри" діти почергово крутили коло та продовжували речення, на яке вказувала стрілка, а саме: 

- у собі я ціную...

- я боюся...

- в інших я ціную...

-  мені сумно, коли..

- я відчуваю вдячність, коли...

- мені приємно, коли...

- мені неприємно, коли...

     Гра поєднувалася з вправами на формування довіри між дітьми. Це допомагає учням зрозуміти психологічний стан іншої дитини, висловлювати свої почуття і створювати комфортний емоційний фон у класі.

Наприкінці заняття відбулося обговорення гри, присутні обмінялися позитивними емоціями і враженнями.






Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.